<ایران به شیلی "نه" گفت تا استرالیا جایگزین شود.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 558
نویسنده : کامران وزیری
 
 

یک روزنامه‌ شیلیایی از جایگزین شدن استرالیا به جای ایران در بازی دوستانه با این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد بازی دوستانه با شیلی را رد کند و اردوی آماده سازی خود را در پرتغال برگزار کند و حاضر نیست برای بازی دوستانه خود با شیلی راهی این کشور شود.

 به گزارش یک روزنامه‌ شیلیایی، شیلی که شرایط خوبی برای صعود به جام جهانی 2014 برزیل دارد، روز چهاردهم آگوست در بازی دوستانه باید با عراق بازی کند. شیلی برای حضوری قوی در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی نیاز به حریفان قوی در بازی‌های دوستانه خود دارد و در صورتی که ایران حاضر نشود برای بازی دوستانه با شیلی به این کشور سفر کند، استرالیا جایگزین ایران می شود.

پیش از این شهردار کوکوئمبا از قطعی شدن بازی دوستانه بین شیلی و ایران خبر داده بود و اعلام کرده بود که این بازی در روز دهم سپتامبر برگزار خواهد شد، اما به نظر می‌رسد تیم ملی ایران قصد ندارد تا در شیلی دیداری دوستانه داشته باشد و به همین خاطر این بازی لغو شده است. اگر ایران پیشنهاد بازی در شیلی را با تیم ملی این کشور رد کند ، فدراسیون فوتبال شیلی، استرالیا را جایگزین ایران برای بازی‌های دوستانه خواهد کرد.

 استرالیا نیز مانند ایران صعود خود به جام جهانی 2014 برزیل را قطعی کرده است. البته هنوز فدراسیون فوتبال شیلی حریف این کشور در این دیدار دوستانه را تایید نکرده است، اما چیزی که مشخص است این که همه بازیکنان اصلی شیلی از جمله والدیویا حضور خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، کی‌روش به مسوولان فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده تنها در صورتی حاضر به انجام بازی با شیلی است که این دیدار در اروپا برگزار شود، چرا که بعد مسافت تا شیلی، شرایط دشواری را با توجه به برگزاری لیگ ایران برای ملی‌پوشان ایرانی فراهم می‌کند.



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: